logo
Skargi, reklamacje i odwołania
Skargi, reklamacje i odwołania od opłat dodatkowych
A R T Y K U Ł   A R C H I W A L N Y


Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej Sp. z o.o. rozpatruje i załatwia we własnym zakresie:
1) skargi i reklamacje pasażerów - za wyjątkiem tych, dot. rozkładu jazdy i siatki linii komunikacyjnych, które weryfikuje Organizator, tzn. Wydział Komunikacji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej;
2) odwołania od nałożonych na pasażerów opłat dodatkowych;
w terminie do 30 dni od daty wpływu korespondencji.


Skargi, reklamacje i odwołania od opłat dodatkowych nałożonych na pasażerów można składać w formie pisemnej:
1) pocztą tradycyjną na adres: Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej Sp. z o.o., ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała;
2) pocztą mailową na adres: sekretariat@mzk.bielsko.pl;
3) osobiście – w siedzibie Spółki, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 14.00, przy czym:
a) skargi i reklamacje dot. biletów i kanałów ich dystrybucji można bezpośrednio załatwiać w Biurze Obsługi Pasażera przy ul. Długiej 50, 43-309 Bielsko-Biała, parter, pok. 22;
b) skargi dot. kontrolerów biletów oraz odwołania od nałożonych opłat dodatkowych można bezpośrednio załatwiać w Dziale Kontroli Liniowej, przy ul. Długiej 50, 43-309 Bielsko-Biała, parter, pok. 21;
c) skargi dot. kierowców autobusowych można bezpośrednio załatwiać w Dziale Eksploatacji, przy ul. Długiej 50, 43-309 Bielsko-Biała, I piętro pok. 117.

Autor : Barbara Borak-Łukańko
Zredagował(a) : 
Data wprowadzenia : 2020-02-13 10:45:18
Data ostatniej modyfikacji : 2020-02-13 10:46:20
Liczba wyświetleń : 431

Redaktor  Data modyfikacji 

Redaktor  Data modyfikacji 



licznik odwiedzin: 1703980