Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej Sp. z o.o. rozpatruje i załatwia we własnym zakresie: 1) skargi i reklamacje pasażerów - za wyjątkiem tych, dot. rozkładu jazdy i siatki linii komunikacyjnych, które weryfikuje Organizator, tzn. Wydział Komunikacji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej; 2) odwołania od nałożonych na pasażerów opłat dodatkowych; w terminie do 30 dni od daty wpływu korespondencji.
Skargi, reklamacje i odwołania od opłat dodatkowych nałożonych na pasażerów można składać w formie pisemnej: 1) pocztą tradycyjną na adres: Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej Sp. z o.o., ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała; 2) pocztą mailową na adres: sekretariat@mzk.bielsko.pl; 3) osobiście – w siedzibie Spółki, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 14.00, przy czym: a) skargi i reklamacje dot. biletów i kanałów ich dystrybucji można bezpośrednio załatwiać w Biurze Obsługi Pasażera przy ul. Długiej 50, 43-309 Bielsko-Biała, parter, pok. 22; b) skargi dot. kontrolerów biletów oraz odwołania od nałożonych opłat dodatkowych można bezpośrednio załatwiać w Dziale Kontroli Liniowej, przy ul. Długiej 50, 43-309 Bielsko-Biała, parter, pok. 21; c) skargi dot. kierowców autobusowych można bezpośrednio załatwiać w Dziale Eksploatacji, przy ul. Długiej 50, 43-309 Bielsko-Biała, I piętro pok. 117. |