logo

Skargi, reklamacje i odwołania

Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej Sp. z o.o. rozpatruje i załatwia we własnym zakresie:
1) skargi i reklamacje pasażerów - za wyjÄ…tkiem tych, dot. rozkÅ‚adu jazdy i siatki linii komunikacyjnych, które weryfikuje Organizator, tzn. WydziaÅ‚ Komunikacji UrzÄ™du Miejskiego w Bielsku-BiaÅ‚ej;
2) odwoÅ‚ania od naÅ‚ożonych na pasażerów opÅ‚at dodatkowych;
w terminie do 30 dni od daty wpływu korespondencji.


Skargi, reklamacje i odwoÅ‚ania od opÅ‚at dodatkowych naÅ‚ożonych na pasażerów można skÅ‚adać w formie pisemnej:
1) pocztą tradycyjną na adres: Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej Sp. z o.o., ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała;
2) pocztÄ… mailowÄ… na adres: sekretariat@mzk.bielsko.pl;
3) osobiÅ›cie – w siedzibie SpóÅ‚ki, od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku, w godzinach od 7.00 do 14.00, przy czym:
a) skargi i reklamacje dot. biletów i kanaÅ‚ów ich dystrybucji można bezpoÅ›rednio zaÅ‚atwiać w Biurze ObsÅ‚ugi Pasażera przy ul. DÅ‚ugiej 50, 43-309 Bielsko-BiaÅ‚a, parter, pok. 22;
b) skargi dot. kontrolerów biletów oraz odwoÅ‚ania od naÅ‚ożonych opÅ‚at dodatkowych można bezpoÅ›rednio zaÅ‚atwiać w Dziale Kontroli Liniowej, przy ul. DÅ‚ugiej 50, 43-309 Bielsko-BiaÅ‚a, parter, pok. 21;
c) skargi dot. kierowców autobusowych można bezpoÅ›rednio zaÅ‚atwiać w Dziale Eksploatacji, przy ul. DÅ‚ugiej 50, 43-309 Bielsko-BiaÅ‚a, I piÄ™tro pok. 117.

WiÄ™cej »



licznik odwiedzin: 1690812