logo

Skargi, reklamacje i odwołania

Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej Sp. z o.o. rozpatruje i załatwia we własnym zakresie:
1) skargi i reklamacje pasa┼╝erów - za wyj─ůtkiem tych, dot. rozk┼éadu jazdy i siatki linii komunikacyjnych, które weryfikuje Organizator, tzn. Wydzia┼é Komunikacji Urz─Ödu Miejskiego w Bielsku-Bia┼éej;
2) odwo┼éania od na┼éo┼╝onych na pasa┼╝erów op┼éat dodatkowych;
w terminie do 30 dni od daty wpływu korespondencji.


Skargi, reklamacje i odwo┼éania od op┼éat dodatkowych na┼éo┼╝onych na pasa┼╝erów mo┼╝na sk┼éada─ç w formie pisemnej:
1) poczt─ů tradycyjn─ů na adres: Miejski Zak┼éad Komunikacyjny w Bielsku-Bia┼éej Sp. z o.o., ul. D┼éuga 50, 43-309 Bielsko-Bia┼éa;
2) poczt─ů mailow─ů na adres: sekretariat@mzk.bielsko.pl;
3) osobi┼Ťcie – w siedzibie Spó┼éki, od poniedzia┼éku do pi─ůtku, w godzinach od 7.00 do 14.00, przy czym:
a) skargi i reklamacje dot. biletów i kana┼éów ich dystrybucji mo┼╝na bezpo┼Ťrednio za┼éatwia─ç w Biurze Obs┼éugi Pasa┼╝era przy ul. D┼éugiej 50, 43-309 Bielsko-Bia┼éa, parter, pok. 22;
b) skargi dot. kontrolerów biletów oraz odwo┼éania od na┼éo┼╝onych op┼éat dodatkowych mo┼╝na bezpo┼Ťrednio za┼éatwia─ç w Dziale Kontroli Liniowej, przy ul. D┼éugiej 50, 43-309 Bielsko-Bia┼éa, parter, pok. 21;
c) skargi dot. kierowców autobusowych mo┼╝na bezpo┼Ťrednio za┼éatwia─ç w Dziale Eksploatacji, przy ul. D┼éugiej 50, 43-309 Bielsko-Bia┼éa, I pi─Ötro pok. 117.

Wi─Öcej »



licznik odwiedzin: 1177660