Bielsko-Biała: I. Wymiana odcinka sieci kanalizacji deszczowej wraz z armaturą II. Remont nawierzchni asfaltowej placu na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 124037 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 32971 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny, ul. Długa, 43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I. Wymiana odcinka sieci kanalizacji deszczowej wraz z armaturą II. Remont nawierzchni asfaltowej placu na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest wykonanie na terenie MZK w Bielsku-Białej, przy ul. Długiej 50 prac, na które składają się: 1.1. Zadanie nr 1 - wymiana odcinka sieci kanalizacji deszczowej z armaturą, 1.2. Zadanie nr 2 - remont nawierzchni asfaltowej placu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Specyfikacji technicznej (Załącznik Nr 4 cz.2 do SIWZ), w Przedmiarze robót (Załącznik Nr 4 cz.1 do SIWZ). 2. Przy wykonywaniu robót remotowo-budowlanych Wykonawca musi stosować wyłącznie materiały posiadające atesty i świadectwa ITB. 3. Wywóz gruzu oraz wszelkich odpadów wraz z przywróceniem otoczenia pomieszczenia do stanu poprzedzającego rozpoczęcie robót odbywać się będzie na koszt i staraniem Wykonawcy. UWAGA! Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed przystąpieniem do niniejszego postępowania dokonali rozeznania w przedmiocie zamówienia w siedzibie Zamawiającego. Osobą upoważnioną do udzielania wyjaśnień jest Pani Halina Lazar - Kierownik Działu Remontów i Inwestycji, tel. 033/ 814-35-11 wew. 271, 272. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za spowodowane szkody w czasie trwania umowy. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt sprzęt niezbędny do wykonywania prac.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 62268,31 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)