Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl



FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczenie obowiązkowe
Zamieszczenie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:
Miejski Zakład Komunikacyjny
Adres pocztowy:
ul. Długa 50
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Bielsko-Biała 43-309 śląskie
Telefon: Fax:
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.mzkb-b.samorzady.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Prowadzenie kontroli biletów oraz na usługę windykacyjną należności pochodzących z tytułu nałożonych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej świadczoną na rzecz Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane
Dostawy
Usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem przetargu jest: 1.1. prowadzenie kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej Zamawiającego, według zasad opisanych w Załączniku Nr 1 do Umowy, 1.2. pobieranie opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu, 1.3. prowadzenie czynności przewidzianych przepisami prawa zmierzających do uzyskania od dłużników Zamawiającego zapłaty należności wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę i kosztami wezwania do zapłaty z tytułu nałożonych, a nie zapłaconych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej, 1.4. rozpatrywanie odwołań i skarg pasażerów dotyczących czynności kontrolnych, 1.5. wykonywanie innych czynności opisanych w § 1 umowy. 2. Czynności windykacyjne, o których mowa w ust. 1.3 mogą być prowadzone jedynie wobec osób fizycznych - dłużników Zamawiającego, wyłącznie do wysokości odpowiadającej kwocie należności głównej powiększonej o należne odsetki ustawowe za zwłokę i koszty wezwania do zapłaty. 3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie zaplecze biurowe z obsługą, zlokalizowane w siedzibie Zamawiającego, które umożliwi w dni robocze przyjmowanie interesantów w godzinach 800 - 1600. 4. Wykonawca będzie realizował czynności będące przedmiotem zamówienia w imieniu Zamawiającego, w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa.

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny
Glówny przedmiot 74.85.10.00-0
Dodatkowe przedmioty


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Tak,  ilość częsci: 1 Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Tak Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 27.000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych). 2. Wadium można wnieść w formie: 2.1. pieniężnej, 2.2. poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancji bankowej, 2.4. gwarancji ubezpieczeniowej, 2.5. w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Konto MZK: Bank Polska Kasa Opieki S.A. w Warszawie, II Oddział w Bielsku Białej nr 63 1240 4142 1111 0000 4825 6793, z dopiskiem: Wadium - windykacja. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, tj. nie później niż do 12 maja 2008r. do godz. 0930. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale i potwierdzonej za zgodność kserokopii. Oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale złączać z ofertą, ponieważ w dniu otwarcia ofert zostanie on przekazany do Kasy Głównej Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Warunki podmiotowe: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności określonej w przedmiocie zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa oraz spółka komandytowo-akcyjna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. b) Pełnomocnictwo (oryginał) do podpisania oferty Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi określać zakres pełnomocnictwa i być podpisane przez osobę lub osoby wymienione z nazwiska w dokumencie rejestrowym. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym.c) Pełnomocnictwo (oryginał) podmiotów występujących wspólnie (np. jako konsorcjum, spółka cywilna). 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Wymagane dokumenty: a) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalegaz opłaceniem podatków bądź aktualnego zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.b) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź aktualnego zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Wykaz (Załącznik Nr 4 do SIWZ) i referencje, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zlecenie o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Za usługi o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie lub wykonywanie kontroli i skutecznej windykacji dla zamawiających, którzy wykonują lub są organizatorami komunikacji zbiorowej w ośrodkach miejskich nie mniejszych niż 200.000 mieszkańców. Z przedłożonych referencji musi wynikać, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych referencji poprzez bezpośredni kontakt z podmiotami polecającymi Wykonawcę. b) Oświadczenie (Załącznik Nr 5 do SIWZ), że Wykonawca posiada odpowiednie zaplecze prawne gwarantujące wykonanie umowy w sposób należyty i zgodny z wszystkimi przepisami prawa. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wskaże osobę lub instytucję posiadającą uprawnienia do reprezentacji prawnej i posiadającą stosowne uprawnienia (radca prawny lub inna osoba posiadająca wykształcenie prawnicze). 4) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomiczneji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.b) Aktualną polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł.c) Oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ, że Wykonawca posiada niezbędny sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem do gromadzenia i przetwarzania danych osobowych. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży do wglądu tytuły prawne do użytkowania całości stosowanego oprogramowania (licencje, prawa autorskie, itp.) oraz sporządzi wykaz osób wraz z zakresem dostępu do gromadzonych i przetwarzanych danych. d) Zamawiający zaleca dołączenie dowodu wniesienia wadium (z uwzględnieniem informacji zawartej w Części X ust. 4). Opis spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywany będzie metodą 0-1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Jak wyżej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Tak Nie

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

www.mzkb-b.samorzady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

1) bezpłatnie na stonie internetowej Zamawiającego, 2) odpłatnie (50 zł) w siedzibie: Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej, ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, pok. 200, II p.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:



IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 13/05/2008   Godzina: 09:30

Miejsce:

Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej, ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, pok. 205, I p.

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:



ZAŁĄCZNIK I
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH *


CZĘŚĆ Nr: NAZWA:

1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA



2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny
Główny przedmiot
Dodatkowe przedmioty


3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA



4) KRYTERIA OCENY OFERT