Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl



FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczenie obowiązkowe
Zamieszczenie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:
Miejski Zakład Komunikacyjny
Adres pocztowy:
ul. Długa 50
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Bielsko-Biała 43-309 śląskie
Telefon: Fax:
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.mzkb-b.samorzady.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Wykonanie remontu głównej hali napraw autobusów, warsztatów oraz innych pomieszczeń na terenie zajezdni autobusowej Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane
Dostawy
Usługi
przysługuje odwołanie

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu głównej hali napraw autobusów, warsztatów oraz innych pomieszczeń na terenie zajezdni autobusowej Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej 2. Szczegółowy zakres prac został określony w Przedmiarze robót (Załącznik Nr 4 cz. 2 do SIWZ) oraz Specyfikacji technicznej, w której opisane zostały poszczególne pozycje przedmiaru robót budowlanych (Załącznik Nr 4 cz.1 do SIWZ). 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 5 letniej gwarancji na wykonane prace. 4. Wykonawca musi wykonać roboty zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami, a w szczególności techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami oraz stosować materiały i urządzenia, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). 5. Wykonawca musi przestrzegać ogólne zasady BHP i ochrony środowiska obowiązujące na terenie MZK, zgodnie z - Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. Po wykonaniu robót Wykonawca dostarczy oraz opracuje na własny koszt i przekaże Zamawiającemu wszelkie przewidziane przepisami dokumenty i protokoły, a w szczególności: pomiary elektryczne, oświadczenie kierownika budowy, protokoły odbioru robót zanikowych oraz protokół końcowy odbioru, deklaracje zgodności na wszystkie wbudowane wyroby i materiały, certyfikaty B itp. UWAGI ! 1. W trakcie trwania robót na części hali będą prowadzone naprawy bieżące autobusów. Wszystkie prace remontowe należy wykonywać etapowo, w taki sposób, aby nie zakłócać wykonywania napraw bieżących przy autobusach. Z uwagi na ruch autobusów na hali należy zachować szczególną ostrożność i przestrzegać przepisy bhp. 2. Wszelkie niezbędne zabezpieczenia takie, jak: rusztowania, barierki ochronne, oznakowanie, zabezpieczenie folią urządzeń i instalacji znajdujących się na hali leżą po stronie Wykonawcy, a ich koszty należy wkalkulować do ceny ofertowej. 3. Wywóz gruzu i innych odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót remontowych odbywać się będzie na koszt i staraniem Wykonawcy zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach.

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny
Glówny przedmiot 45.11.00.00-1
Dodatkowe przedmioty 45.22.35.00-1
45.26.23.11-4
45.26.23.10-7
45.26.26.00-7
45.26.25.00-6
45.32.00.00-6
45.41.00.00-4
45.42.11.14-6
45.42.11.34-2
45.42.11.41-4
45.26.23.21-7


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Tak,  ilość częsci: 1 Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Tak Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia 31/12/2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 13.500,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium można wnieść w formie: 2.1. pieniężnej, 2.2. poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancji bankowej, 2.4. gwarancji ubezpieczeniowej, 2.5. w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Konto MZK: Bank Polska Kasa Opieki S.A. w Warszawie, II Oddział w Bielsku Białej nr 63 1240 4142 1111 0000 4825 6793, z dopiskiem: Wadium - remont hali głównej. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, tj. nie później niż do 09 września 2008r. do godz. 0930. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale i potwierdzonej za zgodność kserokopii. Oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale złączać z ofertą, ponieważ w dniu otwarcia ofert zostanie on przekazany do Kasy Głównej Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Warunki podmiotowe: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności określonej w przedmiocie zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa oraz spółka komandytowo-akcyjna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. b) Pełnomocnictwo (oryginał) do podpisania oferty Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi określać zakres pełnomocnictwa i być podpisane przez osobę lub osoby wymienione z nazwiska w dokumencie rejestrowym. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym.c) Pełnomocnictwo (oryginał) podmiotów występujących wspólnie (np. jako konsorcjum, spółka cywilna). 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Wymagane dokumenty: a) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalegaz opłaceniem podatków bądź aktualnego zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.b) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź aktualnego zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca musi potwierdzić, że posiada niezbędną wiedzęi doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Wykaz (Załącznik Nr 5 do SIWZ) i referencje, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał roboty, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.b) Uprawnienia budowlane osoby pełniącej funkcję kierownika budowy o specjalności ogólnobudowlanej.c) Oświadczenie o podjęciu funkcji kierownika robót budowlanych.d) Zaświadczenie, że kierownik robót budowlanych jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomiczneji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.b) Zamawiający zaleca dołączenie dowodu wniesienia wadium(z uwzględnieniem informacji zawartej w Części X ust. 4).c) Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.d) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż cena oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Opis spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywany będzie metodą 0-1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

jak wyżej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Tak Nie

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

www.mzkb-b.samorzady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

1) bezpłatnie - na stronie internetowej Zamawiającego; 2) odpłatnie - 50 zł - w siedzibie Zamawiającego; pok 200 (II p).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:



IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 09/09/2008   Godzina: 09:30

Miejsce:

Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej, ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, pok.105 (Ip.)

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:



ZAŁĄCZNIK I
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH *


CZĘŚĆ Nr: NAZWA:

1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA



2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny
Główny przedmiot
Dodatkowe przedmioty


3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA



4) KRYTERIA OCENY OFERT