Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl



FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczenie obowiązkowe
Zamieszczenie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:
Miejski Zakład Komunikacyjny
Adres pocztowy:
ul. Długa 50
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Bielsko-Biała 43-309 śląskie
Telefon: Fax:
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.mzkb-b.samorzady.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Modernizacja głównej hali napraw autobusów i Budynku Rzemiosł w zakresie wymiany instalacji elektrycznej i wentylacyjnej

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane
Dostawy
Usługi
przysługuje odwołanie

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji głównej hali napraw autobusów i Budynku Rzemiosł w zakresie wymiany instalacji elektrycznej i wentylacyjnej na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej przy ul. Długiej 50. 2. Szczegółowy zakres prac został określony w Przedmiarze robót (Załącznik Nr 4 cz. 2 do SIWZ), Specyfikacji technicznej, w której opisane zostały poszczególne pozycje przedmiaru robót budowlanych (Załącznik Nr 4 cz.1 do SIWZ), jak również Projekcie budowlanym (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 5 letniej gwarancji oraz wykonywania co roku bezpłatnie przeglądów zainstalowanych urządzeń i okablowania. 4. Wykonawca musi wykonać roboty zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami, a w szczególności techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami oraz stosować materiały i urządzenia, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). 5. Wykonawca musi przestrzegać ogólne zasady BHP i ochrony środowiska obowiązujące na terenie MZK, zgodnie z - Załącznikiem Nr 7 do SIWZ. UWAGA Nr 1 Niniejsze postępowanie nie dotyczy wykonania wszystkich instalacji elektrycznych objętych dokumentacją lecz tylko fragmentów instalacji znajdujących się w następujących pomieszczeniach stacji obsługi: 1) duża hala remontów, 2) węzeł cieplny, 3) silnikownia, 4) obrabiarki, 5) pomieszczenie techniczne obok RG, 6) pomieszczenie głównej rozdzielni elektrycznej, 7) warsztat naprawy pomp, 8) warsztat elektryczny nr 1, 9) warsztat elektryczny nr 2 (mechaniki precyzyjnej), 10) warsztat elektryczny nr 3 (naprawy akumulatorów), 11) WC obok myjni, 12) pomieszczenie sprężarki, 13) pomieszczenie gospodarcze myjni, 14) magazyn podręczny. W biurze mistrzów, biurze kierownika, korytarzach, myjni części, ładowni akumulatorów, wulkanizatorni oraz na I piętrze w Budynku Rzemiosł instalacja elektryczna została już wykonana. Instalację tą należy przepiąć do nowej zmodernizowanej instalacji i rozdzielni elektrycznych zgodnie z projektem firmy KASPROJEKT - Andrzej Kasprzak, Bielsko-Biała, ul. Giewont 6/46. Wszelkie zmiany w stosunku do projektu należy uzgadniać z Zamawiającym i projektantem. W pomieszczeniu akumulatorowni i garażu dla wózka widłowego instalacja wentylacji została już wykonana i nie należy jej uwzględniać przy sporządzaniu oferty. Projekt wentylacji autorstwa firmy EKOTOM, Tomasz Nawieśniak, 43-360 Bystra, ul. Uzdrowiskowa 7, został opracowany w terminie późniejszym, dlatego przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić zmiany w podłączeniu elektrycznym urządzeń wentylacyjnych zgodnie z projektem wentylacji. W związku z opracowaniem nowej dokumentacji na wykonanie modernizacji instalacji c.o. i wentylacji Zamawiający wprowadza następujące zmiany do projektu instalacji elektrycznej: Nagrzewnice oznaczone symbolem: N1, N3, N6, N8, N9, N15, N16, N18, N19, N20, N21 zostaną zdemontowane i do nagrzewnic tych nie należy prowadzić zasilania. W miejsce starych nagrzewnic oznaczonych symbolem: N2, N4, N5, N7, N10, N11, N12, N13, N14, N17, zostaną zainstalowane nagrzewnice typu VOLCANO VR-1 (zaznaczono kolorem na rysunku E02 bis) zgodnie z projektem instalacji c.o. i wentylacji firmy EKOTOM, 43-360 Bystra, ul. Uzdrowiskowa 7. Po wykonaniu robót Wykonawca dostarczy dokumentację projektową powykonawczą z wszelkimi zmianami naniesionymi w projekcie zasadniczym oraz opracuje na własny koszt i przekaże Zamawiającemu wszelkie przewidziane przepisami dokumenty i protokoły, a w szczególności: oświadczenie kierownika budowy, pomiary elektryczne rezystancji izolacji i skuteczności zerowania, protokół badań uziemienia, badania i pomiary instalacji ochronnej obiektów budowlanych w zakresie ochrony przeciwporażeniowej urządzeń elektrycznych wykonanej jako szybkie wyłączenie zasilania, pomiary natężenia oświetlenia głównego i ewakuacyjnego, protokoły odbioru robót zanikowych oraz protokół końcowy odbioru instalacji elektrycznych, deklaracje zgodności na wszystkie rozdzielnie - oznaczenie CE, certyfikaty i świadectwa dla wbudowanych wyrobów i materiałów, certyfikaty B itp. UWAGA Nr 2 W trakcie trwania robót instalacyjnych na części hali będą prowadzone naprawy bieżące autobusów. Instalację elektryczną należy wykonać w taki sposób, aby zapewnić ciągłość zasilania w hali i warsztatach. Demontaż starych przewodów i innych urządzeń należy przeprowadzić po wykonaniu nowych instalacji i przepięciu zasilania do nowych rozdzielni. Wszelkie niezbędne zabezpieczenia takie, jak: rusztowania, barierki ochronne, oznakowanie, zabezpieczenie folią urządzeń i instalacji znajdujących się na hali leżą po stronie Wykonawcy, a ich koszty należy wkalkulować do ceny ofertowej. Wywóz gruzu i innych odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót instalacyjnych odbywać się będzie na koszt i staraniem Wykonawcy zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach.

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny
Glówny przedmiot 45.30.00.00-0
Dodatkowe przedmioty 45.31.11.00-1
45.31.23.11-0
45.31.57.00-5


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Tak,  ilość częsci: 1 Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Tak Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia 30/09/2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium można wnieść w formie: 2.1. pieniężnej, 2.2. poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancji bankowej, 2.4. gwarancji ubezpieczeniowej, 2.5. w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Konto MZK: Bank Polska Kasa Opieki S.A. w Warszawie, II Oddział w Bielsku Białej nr 63 1240 4142 1111 0000 4825 6793, z dopiskiem: Wadium - instalacja elektryczna i wentylacyjna. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, tj. nie później niż do 12 maja 2008r. do godz. 0930. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale i potwierdzonej za zgodność kserokopii. Oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale złączać z ofertą, ponieważ w dniu otwarcia ofert zostanie on przekazany do Kasy Głównej Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Warunki podmiotowe 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności określonej w przedmiocie zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa oraz spółka komandytowo-akcyjna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. b) Pełnomocnictwo (oryginał) do podpisania oferty Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi określać zakres pełnomocnictwa i być podpisane przez osobę lub osoby wymienione z nazwiska w dokumencie rejestrowym. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym.c) Pełnomocnictwo (oryginał) podmiotów występujących wspólnie (np. jako konsorcjum, spółka cywilna). 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Wymagane dokumenty: a) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalegaz opłaceniem podatków bądź aktualnego zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.b) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź aktualnego zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzęi doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane dokumenty: Wykaz (Załącznik Nr 5 do SIWZ) i referencje, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 4) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomiczneji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.b) Zamawiający zaleca dołączenie dowodu wniesienia wadium(z uwzględnieniem informacji zawartej w Części X ust. 4).c) Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.d) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż cena oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Warunki przedmiotowe: 1) Wykonawca musi potwierdzić, że posiada niezbędną wiedzęi doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Uprawnienia budowlane osoby/osób pełniących funkcję kierownika budowy o specjalności elektrycznej i instalacyjnej.b) Oświadczenie/oświadczenia o podjęciu funkcji kierownika / kierowników robót budowlanych.c) Zaświadczenie, że kierownik/kierownicy robót budowlanych jest/są członkiem/członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Opis spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywany będzie metodą 0-1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Jak wyżej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Tak Nie

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

www.mzkb-b.samorzady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

1) w siedzibie Zamawiającego - odpłatnie - 500,00 zł; 2) na stronie internetowej - nieodpłatnie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:



IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 12/05/2008   Godzina: 09:30

Miejsce:

Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej ul. Długa 50 (I piętro, pok. 105, Dziennik podawczy)

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:



ZAŁĄCZNIK I
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH *


CZĘŚĆ Nr: NAZWA:

1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA



2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny
Główny przedmiot
Dodatkowe przedmioty


3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA



4) KRYTERIA OCENY OFERT