Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny, ul. Długa 50,
43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.mzkb-b.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie
kontroli biletów oraz na usługę windykacyjną należności pochodzących z tytułu
nałożonych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji
miejskiej świadczoną na rzecz Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w
Bielsku-Białej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest: 1.1. prowadzenie kontroli biletów w autobusach
komunikacji miejskiej Zamawiającego, według zasad opisanych w Załączniku Nr 1 do
Umowy, 1.2. pobieranie opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu, 1.3.
prowadzenie czynności przewidzianych przepisami prawa zmierzających do uzyskania
od dłużników Zamawiającego zapłaty należności wraz z ustawowymi odsetkami za
zwłokę i kosztami wezwania do zapłaty z tytułu nałożonych, a nie zapłaconych
opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej,
1.4. rozpatrywanie odwołań i skarg pasażerów dotyczących czynności kontrolnych,
1.5. wykonywanie innych czynności opisanych w § 1 umowy. 2. Czynności
windykacyjne, o których mowa w ust. 1.3 mogą być prowadzone jedynie wobec osób
fizycznych - dłużników Zamawiającego, wyłącznie do wysokości odpowiadającej
kwocie należności głównej powiększonej o należne odsetki ustawowe za zwłokę i
koszty wezwania do zapłaty. 3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie
zaplecze biurowe z obsługą, zlokalizowane w siedzibie Zamawiającego, które
umożliwi w dni robocze przyjmowanie interesantów w godzinach 800 - 1600. 4.
Wykonawca będzie realizował czynności będące przedmiotem zamówienia w imieniu
Zamawiającego, w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.85.10.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w
miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty,
każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 27.000,00 zł
(słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych). 2. Wadium można wnieść w
formie: 2.1. pieniężnej, 2.2. poręczenia bankowego lub poręczenia
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancji bankowej, 2.4. gwarancji
ubezpieczeniowej, 2.5. w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego. Konto MZK - Bank Przemysłowo-Handlowy S.A. w Krakowie
II oddział w Bielsku Białej nr 39 1060 0076 0000 3300 0018 8425, z dopiskiem:
Wadium - windykacja. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, tj.
nie później niż do 12 listopada 2007r. do godz. 1130. W przypadku wnoszenia
wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin
uznania rachunku Zamawiającego. Zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp, wadium wniesione
w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany
przez Wykonawcę. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć
w oryginale i potwierdzonej za zgodność kserokopii. Oryginału dokumentu
wadialnego nie należy trwale złączać z ofertą, ponieważ w dniu otwarcia ofert
zostanie on przekazany do Kasy Głównej Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki podmiotowe: 1) Wykonawca musi
posiadać uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności określonej w
przedmiocie zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania
oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie
muszą spełniać wszystkie podmioty. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba
prawna, spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa oraz spółka
komandytowo-akcyjna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości
prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie
ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zamówienia. b) Pełnomocnictwo (oryginał) do podpisania oferty Wykonawcy.
Pełnomocnictwo musi określać zakres pełnomocnictwa i być podpisane przez osobę
lub osoby wymienione z nazwiska w dokumencie rejestrowym. Pełnomocnictwo nie
jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są
wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym.c) Pełnomocnictwo
(oryginał) podmiotów występujących wspólnie (np. jako konsorcjum, spółka
cywilna). 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24
ustawy Pzp. Wymagane dokumenty: a) Aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalegaz
opłaceniem podatków bądź aktualnego zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu. Zaświadczenie
nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące
wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.b)
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie
zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź
aktualnego zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonanie decyzji organu. Zaświadczenie nie może być wystawione
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku
składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym
punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.c) Aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek
określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty. d) Aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. 3) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia. a) Wykaz (Załącznik Nr 4 do SIWZ) i referencje, że
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zlecenie
o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Za usługi o charakterze
zbliżonym do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie lub wykonywanie
kontroli i skutecznej windykacji dla zamawiających, którzy wykonują lub są
organizatorami komunikacji zbiorowej w ośrodkach miejskich nie mniejszych niż
200.000 mieszkańców. Z przedłożonych referencji musi wynikać, że usługi te
zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający zastrzega sobie prawo
weryfikacji złożonych referencji poprzez bezpośredni kontakt z podmiotami
polecającymi Wykonawcę.b) Oświadczenie (Załącznik Nr 5 do SIWZ), że Wykonawca
posiada odpowiednie zaplecze prawne gwarantujące wykonanie umowy w sposób
należyty i zgodny z wszystkimi przepisami prawa. Przed podpisaniem umowy
Wykonawca wskaże osobę lub instytucję posiadającą uprawnienia do reprezentacji
prawnej i posiadającą stosowne uprawnienia (radca prawny lub inna osoba
posiadająca wykształcenie prawnicze). 4) Wykonawca musi znajdować się w
sytuacji ekonomiczneji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane
dokumenty: a) Oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku
składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym
punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.b) Aktualną polisę od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na
kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł.c) Oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 6
do SIWZ, że Wykonawca posiada niezbędny sprzęt komputerowy wraz z
oprogramowaniem do gromadzenia i przetwarzania danych osobowych. Przed
podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży do wglądu tytuły prawne do użytkowania
całości stosowanego oprogramowania (licencje, prawa autorskie, itp.) oraz
sporządzi wykaz osób wraz z zakresem dostępu do gromadzonych i przetwarzanych
danych. d) Zamawiający zaleca dołączenie dowodu wniesienia wadium (z
uwzględnieniem informacji zawartej w Części X ust. 4).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Jak wyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzkb-b.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej, ul. Długa 50, 43-309
Bielsko-Biała, pok. 200, II p..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 12.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zakład Komunikacyjny w
Bielsku-Białej, ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, pok. 105, I p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).