Strona główna
Suplement
do Dziennika Urzędowego
Unii Europejskiej
Ważna informacja prawna

Mapa witryny - Wiadomości - Pomoc - FAQ - Kontakt
 
   
 Wyszukiwanie 
 Przeglądanie 
 RSS 
 Logowanie 
 Łącza internetowe 
Drukuj Utwórz PDF Wyślij dokument Dodawanie zakładki dokumentu Widok skrócony

Dokument 2007-11391-PL

 
Język bieżący
16/01/2007       S10                 Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta
 I.  II.  III.  IV.  VI.

PL-Bielsko-Biała: Usługi w zakresie napraw autobusów

2007/S 10-011391

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi


SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

 I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:  
Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej, ul. Długa 50, Do wiadomości Władysław Pyś - Kierownik Działu Technicznego, Renata Fornal - specjalista ds. zamówień publicznych, PL-43-309 Bielsko-Biała. Tel.  +48 33 814 35 11 wew. 261, 285; +48 33 814 48 73. E-mail mzk@bb.onet.pl. Faks  +48 33 814 51 88.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.bielsko.pl; www.mzkb-b.samorzady.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
 I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:  
Inne: zakład budżetowy.
Ogólne usługi publiczne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 II.1) OPIS
 II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:  
Usługa wykonania napraw głównych 8 szt. autobusów przegubowych Ikarus 280 dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej.
 II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:  
Usługi.
Kategoria usług: nr 50.
Główne miejsce świadczenia usług: Siedziba Zamawiającego.
 II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:  
Zamówienia publicznego.
 II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
 II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):  
1. Przedmiotem przetargu jest sukcesywna usługa polegająca na wykonaniu napraw głównych 8 szt. autobusów przegubowych Ikarus 280.
Zamówienie obejmuje następujące czynności:
1.1. Transport każdego pojazdu podlegającego naprawie głównej z siedziby Zamawiającego do miejsca wykonania naprawy oraz transport powrotny (po wykonaniu naprawy) do siedziby Zamawiającego.
1.2. Wykonanie naprawy głównej wg zakresu rzeczowego przedstawianego w SIWZ.
Zdanie pojazdu po naprawie głównej w Stacji Kontroli Pojazdów w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
 II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  
50113100.
 II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):  
Nie.
 II.1.8) Podział na części:  
Nie.
 II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:  
Nie.
 II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
 II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:  
Powyżej 211 000 EUR.
 II.2.2) Opcje:  
Nie.
 II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:  
Zakończenie: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:  
Należy wnieść wadium w wysokości 40 000,00 PLN.
1. Wadium można wnieść w formie:
1.1. pieniężnej,
1.2. poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
1.3. gwarancji bankowej,
1.4. gwarancji ubezpieczeniowej,
1.5. w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm).
2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Konto MZK - Bank Przemysłowo-Handlowy S.A. w Krakowie II/O w Bielsku Białej nr 39 1060 0076 0000 3300 0018 8425, z dopiskiem: "Wadium - naprawy gł. autobusów". Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, tj. nie później niż do 2.3.2007 r. do godz. 9:30. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
 III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:  
Płatność w formie przelewu do 30 dni od daty otrzymania faktury.
 III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
 III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:  
Nie.
 III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:  
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ, że Wykonawca:
1.1. spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
1.2. pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez 60 dni od daty złożenia oferty,
1.3. zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.
2. Formularz Oferty (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa oraz spółka komandytowo-akcyjna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi określać zakres pełnomocnictwa i być podpisane przez osobę, lub osoby wymienione z nazwiska w dokumencie rejestrowym. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym.
5. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (np. jako konsorcjum, spółka cywilna).
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.
7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków bądź aktualnego zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.
9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź aktualnego zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.
 III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:  
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi:
1. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 PLN;
2. wykazać roczny obrót za rok 2005 lub 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - na poziomie
5 000 000,00 PLN.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Na potwierdzenie wymogów Wykonawca musi przedłożyć:
1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 2005 lub 2006 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
 III.2.3) Zdolność techniczna:  
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi:
1. udokumentować, przedkładając stosowny wykaz wg Załącznika Nr 4, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonuje lub wykonał co najmniej 8 napraw głównych autobusów lkarus 280, z wymianą kratownicy podwozia, a których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami;
2. udzielić Zamawiającemu gwarancję na:
1) powłoki lakiernicze i poszycie zewnętrzne minimum 36 miesięcy,
2) kratownicę podwozia i szkielet nadwozia minimum 48 miesięcy,
3) cały autobus z wyłączeniem ppkt 1) i 2) minimum 18 miesięcy.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Na potwierdzenie wymogów Wykonawca musi przedłożyć:
1. stosowny wykaz wg Załącznika nr 4, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonuje lub wykonał co najmniej 8 napraw głównych autobusów Ikarus 280, z wymianą kratownicy podwozia, a których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami;
2. oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot zamówienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ).
 III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:  
Nie.
 III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
 III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:  
Nie.
 III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:  
Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

 IV.1) RODZAJ PROCEDURY
 IV.1.1) Rodzaj procedury:  
Otwarta.
 IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
 IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
 IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:  
Najniższa cena.
 IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:  
Nie.
 IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:  
DZP-3412/01/07.
 IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:  
Nie.
 IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego  
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 2.3.2007 - 09:30.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 50 PLN.
Warunki i sposób płatności: W kasie Zamawiającego, za pobraniem pocztowym lub bezpłatnie na stronie internetowej: www.mzkb-b.samorzady.pl.
 IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  
2.3.2007 - 09:30.
 IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
 IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  
Polski.
 IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:  
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
 IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:  
2.3.2007 - 10:00.
Miejsce: Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej, ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, pok. 211 (II p.).
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:  
Nie.
 VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:  
Nie.
 VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
 VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
 VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:  
Prezes Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel.  +48 22 458 70 01. URL: www.uzp.gov.pl. Faks  +48 22 458 78 00.
 VI.4.2) Składanie odwołań:  
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopie Zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest jednoznaczne z wniesieniem do Prezesa UZP.
 VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:  
Prezes Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel.  +48 22 458 70 01. URL: www.uzp.gov.pl. Faks  +48 22 458 78 00.
 VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:  
9.1.2007.
| Mapa witryny | Wiadomości | Pomoc | FAQ | Kontakt | Ważna informacja prawna

Administratorem witryny TED jest Urząd Publikacji.