Bielsko-Biała: Dostawa pojazdu z napędem elektrycznym dla Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 39811 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny , ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdu z napędem elektrycznym dla Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej nowego, wyprodukowanego w 2016r., pojazdu z napędem elektrycznym, przeznaczonego do wykonywania drobnych napraw przy autobusach na placach postojowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz oferty stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Zamówienie obejmuje następujące czynności: 3.1. dostawę pojazdu do siedziby Zamawiającego, 3.2. przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu, 3.3. dostarczenie dokumentacji: instrukcji obsługi, karty pojazdu, karty gwarancyjnej, katalogu części, schematu instalacji elektrycznej i hydraulicznej, 3.4. przeprowadzenie przez Wykonawcę na jego koszt obsług technicznych w okresie gwarancji, zgodnie z instrukcją fabryczną, 3.5. wykonanie przez Wykonawcę napraw pojazdu w okresie gwarancji w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia faksem lub pocztą e-mail. 4. Zaoferowany przez Wykonawcę pojazd, zgodnie z art. 2 pkt 34 ustawy Prawo o Ruchu Drogowym (teks jednolity Dz. U. 2012r. poz. 1137z późn. zm.) powinien być dopuszczony do ruchu po drogach publicznych jako pojazd wolnobieżny oraz być wyposażony zgodnie z art. 66 ww. ustawy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.49.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca przedkłada: Oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 3c do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostarczył co najmniej 2 szt. pojazdów, o których mowa w I Części SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca przedkłada: 1. Wykaz (Załącznik Nr 4 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw wraz z podaniem ich wartości, ilości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. Poświadczenie (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), potwierdzające, że dostawy (wykazane w wykazie, o których mowa w pkt 1.) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym, że w odniesieniu do dostaw nadal wykonywanych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca przedkłada: Oświadczenie (Załącznik Nr 3c do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca przedkłada: Oświadczenie (Załącznik Nr 3c do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca przedkłada: Oświadczenie (Załącznik Nr 3c do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp zakazuje istotnych się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: 1. zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, np. zmiany stawki VAT, itp, 2. gdy wobec jednej ze Stron wszczęto postępowanie likwidacyjne, wówczas obie Strony mogą rozwiązać umowę w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym, 3. gdy Wykonawca zastosuje lepsze materiały/komponenty/składniki, od tych które przewidziano w ofercie, 4. gdy Wykonawca zrealizuje umowę wg lepszej technologii, przy użyciu bardziej nowoczesnego sprzętu niż przewidziano w ofercie, 5. wystąpienia konieczności zmiany terminu, z przyczyn niezależnych od stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzkb-b.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) bezpłatnie - na stronie internetowej Zamawiającego; 2) odpłatnie - 50 zł (+ewentualne koszty przesyłki) - w siedzibie Zamawiającego; pok 200 (II p.). Kasa czynna od 8.30 do 14.00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej, ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, pok.105 (Ip.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uwaga! W punkcie II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA - do 8 tygodni od daty podpisania umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie