Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny, ul. Długa 50,
43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.mzkb-b.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu
głównej hali napraw autobusów, warsztatów oraz innych pomieszczeń na terenie
zajezdni autobusowej Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie
przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu głównej hali napraw autobusów,
warsztatów oraz innych pomieszczeń na terenie zajezdni autobusowej Miejskiego
Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej 2. Szczegółowy zakres prac został
określony w Przedmiarze robót (Załącznik Nr 4 cz. 2 do SIWZ) oraz Specyfikacji
technicznej, w której opisane zostały poszczególne pozycje przedmiaru robót
budowlanych (Załącznik Nr 4 cz.1 do SIWZ). 3. Wykonawca zobowiązany jest do
udzielenia 5 letniej gwarancji na wykonane prace. 4. Wykonawca musi wykonać
roboty zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami, a w
szczególności techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami oraz stosować materiały
i urządzenia, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobom dopuszczonym do
obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16
kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). 5. Wykonawca
musi przestrzegać ogólne zasady BHP i ochrony środowiska obowiązujące na terenie
MZK, zgodnie z - Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. Po wykonaniu robót Wykonawca
dostarczy oraz opracuje na własny koszt i przekaże Zamawiającemu wszelkie
przewidziane przepisami dokumenty i protokoły, a w szczególności: pomiary
elektryczne, oświadczenie kierownika budowy, protokoły odbioru robót zanikowych
oraz protokół końcowy odbioru, deklaracje zgodności na wszystkie wbudowane
wyroby i materiały, certyfikaty B itp. UWAGI ! 1. W trakcie trwania robót na
części hali będą prowadzone naprawy bieżące autobusów. Wszystkie prace remontowe
należy wykonywać etapowo, w taki sposób, aby nie zakłócać wykonywania napraw
bieżących przy autobusach. Z uwagi na ruch autobusów na hali należy zachować
szczególną ostrożność i przestrzegać przepisy bhp. 2. Wszelkie niezbędne
zabezpieczenia takie, jak: rusztowania, barierki ochronne, oznakowanie,
zabezpieczenie folią urządzeń i instalacji znajdujących się na hali leżą po
stronie Wykonawcy, a ich koszty należy wkalkulować do ceny ofertowej. 3. Wywóz
gruzu i innych odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót remontowych
odbywać się będzie na koszt i staraniem Wykonawcy zgodnie z obowiązującą ustawą
o odpadach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.26.23.11-4,
45.22.35.00-1, 45.26.23.10-7, 45.26.26.00-7, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6,
45.41.00.00-4, 45.42.11.14-6, 45.42.11.34-2, 45.42.11.41-4, 45.26.23.21-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty,
każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 13.500,00 zł
(słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium można wnieść w
formie: 2.1. pieniężnej, 2.2. poręczenia bankowego lub poręczenia
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancji bankowej, 2.4. gwarancji
ubezpieczeniowej, 2.5. w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego. Konto MZK: Bank Polska Kasa Opieki S.A. w Warszawie, II
Oddział w Bielsku Białej nr 63 1240 4142 1111 0000 4825 6793, z dopiskiem:
Wadium - remont hali głównej. Wadium należy wnieść przed terminem składania
ofert, tj. nie później niż do 18 sierpnia 2008r. do godz. 0930. W przypadku
wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie
przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp,
wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o
koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na
rachunek wskazany przez Wykonawcę. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż
pieniężna należy złożyć w oryginale i potwierdzonej za zgodność kserokopii.
Oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale złączać z ofertą, ponieważ w
dniu otwarcia ofert zostanie on przekazany do Kasy Głównej
Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe: 1) Wykonawca musi
posiadać uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności określonej w
przedmiocie zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania
oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie
muszą spełniać wszystkie podmioty. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba
prawna, spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa oraz spółka
komandytowo-akcyjna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości
prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie
ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zamówienia. b) Pełnomocnictwo (oryginał) do podpisania oferty Wykonawcy.
Pełnomocnictwo musi określać zakres pełnomocnictwa i być podpisane przez osobę
lub osoby wymienione z nazwiska w dokumencie rejestrowym. Pełnomocnictwo nie
jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są
wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym.c) Pełnomocnictwo
(oryginał) podmiotów występujących wspólnie (np. jako konsorcjum, spółka
cywilna). 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24
ustawy Pzp. Wymagane dokumenty: a) Aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalegaz
opłaceniem podatków bądź aktualnego zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu. Zaświadczenie
nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące
wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.b)
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie
zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź
aktualnego zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonanie decyzji organu. Zaświadczenie nie może być wystawione
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku
składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym
punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.c) Aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek
określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty. d) Aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. 3) Wykonawca musi potwierdzić, że posiada niezbędną
wiedzęi doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Wykaz (Załącznik Nr 5
do SIWZ) i referencje, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia
postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie Wykonawca wykonał roboty, odpowiadające swoim rodzajem i wartością
robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. b) Uprawnienia budowlane osoby
pełniącej funkcję kierownika budowy o specjalności ogólnobudowlanej. c)
Oświadczenie o podjęciu funkcji kierownika robót budowlanych. Zaświadczenie,
że kierownik robót budowlanych jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa. 4) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomiczneji
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane dokumenty: a)
Oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty
przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą
spełniać wszystkie podmioty.b) Zamawiający zaleca dołączenie dowodu wniesienia
wadium(z uwzględnieniem informacji zawartej w Części X ust. 4).c) Kopię polisy
lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.d) Informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada
rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż cena oferty, wystawioną nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Opis
spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywany będzie metodą 0-1, tj.
spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do
oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
jak wyżej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzkb-b.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
1) bezpłatnie - na stronie internetowej Zamawiającego; 2) odpłatnie - 50 zł - w
siedzibie Zamawiającego; pok 200 (II p)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Komunikacyjny w
Bielsku-Białej, ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, pok.105 (Ip.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).