Miejski ZakÅ‚ad Komunikacyjny w Bielsku-BiaÅ‚ej Sp. z o.o. rozpatruje i zaÅ‚atwia we wÅ‚asnym zakresie: 1) skargi i reklamacje pasażerów - za wyjÄ…tkiem tych, dot. rozkÅ‚adu jazdy i siatki linii komunikacyjnych, które weryfikuje Organizator, tzn. WydziaÅ‚ Komunikacji UrzÄ™du Miejskiego w Bielsku-BiaÅ‚ej; 2) odwoÅ‚ania od naÅ‚ożonych na pasażerów opÅ‚at dodatkowych; w terminie do 30 dni od daty wpÅ‚ywu korespondencji.
Skargi, reklamacje i odwoÅ‚ania od opÅ‚at dodatkowych naÅ‚ożonych na pasażerów można skÅ‚adać w formie pisemnej: 1) pocztÄ… tradycyjnÄ… na adres: Miejski ZakÅ‚ad Komunikacyjny w Bielsku-BiaÅ‚ej Sp. z o.o., ul. DÅ‚uga 50, 43-309 Bielsko-BiaÅ‚a; 2) pocztÄ… mailowÄ… na adres: sekretariat@mzk.bielsko.pl; 3) osobiÅ›cie – w siedzibie SpóÅ‚ki, od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku, w godzinach od 7.00 do 14.00, przy czym: a) skargi i reklamacje dot. biletów i kanaÅ‚ów ich dystrybucji można bezpoÅ›rednio zaÅ‚atwiać w Biurze ObsÅ‚ugi Pasażera przy ul. DÅ‚ugiej 50, 43-309 Bielsko-BiaÅ‚a, parter, pok. 22; b) skargi dot. kontrolerów biletów oraz odwoÅ‚ania od naÅ‚ożonych opÅ‚at dodatkowych można bezpoÅ›rednio zaÅ‚atwiać w Dziale Kontroli Liniowej, przy ul. DÅ‚ugiej 50, 43-309 Bielsko-BiaÅ‚a, parter, pok. 21; c) skargi dot. kierowców autobusowych można bezpoÅ›rednio zaÅ‚atwiać w Dziale Eksploatacji, przy ul. DÅ‚ugiej 50, 43-309 Bielsko-BiaÅ‚a, I piÄ™tro pok. 117. |